INSOURCE - konference o profesionálních informačních zdrojích


Detaily příspěvku konference

Informace jako konkurenční výhoda I.

Koordinátor: Vladimír Karen, Albertina icome Praha s.r.o.

Kdy a kde: 5. 2. 2008, 10.00 - 12.20, Hotel Diplomat, Praha B-D

Jak je důležité mít správné informace. Trendy ve vyhledávání a využití obchodních informací

Autor: Marydee Ojala, ONLINE: The Leading Magazine for Information Professionals, USA

Plný text

Abstrakt:

Information is the life blood of business. Increasingly, it's external information that influences executive decisions, corporate strategy, business directions, and management actions. Knowing not only who your competitors are but what they're planning for the future, identifying potential competitors flying under your radar screen, understanding the role social networking plays for brand loyalty and marketing, using newer technologies to advance your company's presence in a target market, and assessing the reputation your business enjoys with customers are only a few of the critical areas where it's vital to have good information. Business information is growing exponentially. The choices confronting business people, researchers, and information professionals are daunting. The trick is to discover the most appropriate information and apply it wisely.

O autorovi:

Marydee Ojala je editorkou renomovaného časopisu ONLINE a autorkou pravidelného sloupku "Dollar Sign". Přispívá také do časopisů Information Today a Searcher. V roce 1987 založila firmu se sídlem v USA a pobočkou v Dánsku, která se specializuje na competitive intelligence a analýzu manažerských procesů a trendů v informačním průmyslu. Jako uznáváný expert přednáší na konferencích Web Search University, Online Information a Internet Librarian International. Má rovněž bohaté zkušenosti s prací v akademickém sektoru (na West Virginia University a Stanford University). Je členkou Association of Independent Information Professionals, Special Libraries Association, Society for Competitive Intelligence Professionals a American Library Association. M. Ojala získala bakalářský diplom na Brown University a magisterský na University of Pittsburgh.


Ostatní příspěvky v sekci

Úvodní slovo

Autor: Vladimír Karen, Albertina icome Praha s.r.o.

Přehled trhu informačních služeb v ČR

Autor: Dagmar Vránová, EPMA - Agentura pro evropské projekty a management, Praha

Tipy pro úspěšné využití CI ve vaší firmě

Autor: Rainer Michaeli, DIE DENKFABRIK / Institute for Competitive Intelligence (ICI), Německo