Vítejte na stránce určené pro autory příspěvků na konferenci INSOURCE 2008.
Jsme velmi rádi, že se budete letošní konference účastnit.
listopad 2007 | online registrace účastníků na konferenci |
4. 1. 2008 | Termín odevzdání plného textu příspěvku |
21. 1. 2008 | Odevzdání prezentace v MS PowerPoint |
5. - 6. 2. 2008 | Registrace účastníků na konferenci - denně 9.00 - 17.00 |
5. 2. 2008 | Společenský večer |
Všechny příspěvky budou publikovány na webovských stránkách v online sborníku.
Rozsah plného textu: 3-15 stran + přílohy
Formát plného textu: DOC (Word 95/97/2000 a vyšší), RTF nebo PDF, poslat e-mailem (andrea.kutnarova@aip.cz) nebo na disketě / CD-ROM poštou.
První z autorů přijatého příspěvku podepisuje "Licenční smlouvu dle autorského zákona s licencí práva užití příspěvku na konferenci INSOURCE 2008" a bude mít zajištěn bezplatný vstup na konferenci, spoluautoři příspěvku si účast na konferenci hradí individuálně. Organizátor přednášejícím nehradí výdaje na ubytování a dopravu.
Vaši prezentaci prosíme dodat v ANGLICKÉM jazyce.
Nejlepším způsobem je poslat kopii Vaší prezentace předem e-mailem nejpozději do 21. 1. 2008 na adresu
andrea.kutnarova@aip.cz (pro komprimaci laskavě používejte program WinZip, pokud používáte nestandardní fonty, nezapomeňte je uložit spolu s prezentací – viz. Uložit jako … Možnosti). Tak ji budeme moci zkontrolovat
a předem uložit a připravit na prezentační server.
I přesto ale prosíme přineste záložní kopii Vaší prezentace, kterou bude možno použít v případě nečekaných technických či jiných problému (CD-R disk, USB flash disk).
Přednášející mají standardně 20 minut na vlastní prezentaci a 5 minut na dotazy a diskusi k příspěvku.
Během přestávky před svým vystoupením nezapomeňte vyzkoušet svou prezentaci na předváděcím PC v přednáškovém sále a kontaktovat předsedu své sekce. Vzhledem k přesnému načasování programu konference Vás žádáme o dochvilnost a především o přesné dodržení časového rámce Vašeho vystoupení a pokynů předsedy sekce.
V přednáškových místnostech je k dispozici dataprojektor, zpětný projektor a počítač (PC/Windows s programy Office XP vč. PowerPoint, Firefox a MS Internet Explorer s napojením na Internet). Během prezentace můžete využít ukázek "naživo" po Internetu. Diplomat má kvalitní a rychlé napojení, přesto Vám doporučujeme, abyste si rovněž připravili své ukázky
"offline" (stažením html stránek popř. s použitím Lotus Screencamu a jejich uložení na CD-ROM) pro případ nepředpokládaných problémů.
V sále bude přítomen technický pracovník pořadatele, který Vám pomůže s řešením případných potíží.
Konference poskytne účastníkům bezdrátové připojení k internetu. Je potřeba mít vlastní notebook s WiFi kartou.
Jako přednášející se můžete automaticky zdarma zúčastnit všech jednání konference, výstavy a společenského večera jako VIP účastník, podmínkou je však vyplnění přihlášky. Odkaz na Vaši osobní přihlášku Vám bude zaslán samostatným e-mailem. Pokud se tak nestane, je možné si ho vyžádat na adrese irena.mikesova@aip.cz. Nezapomeňte uvést své požadavky na zajištění obědů a na účast na jednotlivých sekcích. Zváni jste samozřejmě také na společenský večer v Michnově paláci v úterý 5. února.
Po svém příjezdu se prosím u vstupu na konferenci zaregistrujte a vyzvedněte si veškeré materiály.
Děkujeme Vám za pozornost při čtení těchto pokynů a za ohleduplnost vůči ostatním přednášejícím v průběhu konference.