Konference INSOURCE, jejíž první ročník se uskuteční 5. až 6. února 2008 v Hotelu Diplomat, je zaměřena na elektronické informační zdroje pro obchod, management, marketing a průzkum trhu.
INSOURCE 2008 se koná v Praze v hotelu Diplomat, program probíhá v kongresových sálech Praha A-D.
Nejbližší zastávka MHD je Dejvická (Vítězné náměstí) - metro A, tram č. 2,8,20,26. Dopravní spojení z kteréhokoliv místa v Praze si můžete pohodlně vyhledat na adrese http://www.dpp.cz/idos/.
září 2007 | Zveřejnění Call for Papers (přihlášky odborných a komerčních příspěvků) |
22. 10. 2007 | Uzávěrka Call for Papers |
listopad 2007 | Zveřejnění přihlášek pro účastníky |
21.12. 2007 | Končí sleva pro ranní ptáčata |
4. 1. 2008 | Přednášející - doručení plných textů |
4. 1. 2008 | Možnost stornovat přihlášku |
31. 1. 2008 | Uzávěrka přihlášek pro účastníky + odeslání účastnického poplatku |
5. 2. 2008 | Zahájení doprovodné výstavy |
5. 2. 2008 | Zahájení konference |
5. 2. 2008 | Společenský večer |
6. 2. 2008 | Ukončení konference |
Aktuální program a popis jednotlivých sekcí je dostupný v sekci Program. Hlavní program konference je rozčleněn do sekcí podle vypsaných témat konference. Všechny příspěvky jsou tlumočeny z/do angličtiny.
Účastníci konference INSOURCE jsou vítáni na stáncích vystavovatelů z České republiky, Slovenska, a ze zahraničí. Přehled všech vystavovatelů včetně jejich umístění je zveřejněn v sekci Výstava.
5. února večer jste srdečně zváni na společenský raut s hudbou. Prosím nezapomeňte s sebou večer přinést tištěnou pozvánku, kterou obdržíte při registraci na konferenci.
Party se koná v Michnově paláci (část Tyršova domu, Újezd 450/40, Praha 1) a začíná v 19:30.
Nejbližší zastávka MHD se jmenuje Hellichova (tramvajové linky č. 12, 20, 22, 23).
Přehled registračních poplatků naleznete zde.
Existují 2 typy přihlášek - přihláška na oba dva dny (kterou můžete použít i v případě, kdy ze z jedné instituce účastní 2 lidé a každý z nich se účastní jiného dne) a přihláška pouze na 1 den (úterý nebo středa).
Registrační poplatek zahrnuje jmenovku, vstup na všechny zaregistrované sekce, vstup na výstavu, tašku účastníka s konferenčními materiály, stravenky na obědy (na základě registrace) a pozvánku na večerní welcome party (na základě registrace). Pro získání slevy pro ranní ptáčata je nutné se zaregistrovat a uhradit účastnický poplatek do 21.12. 2007. Pokud bude přihláška a/nebo platba odeslána až po 21.12. 2007, automaticky bude účtováno vložné bez slevy.
Další slevu získávají ti, kteří na přihlášce uvedou promokód - ten můžete např. nalézt na inzerátech nebo dostat e-mailem od partnerů konference.
Každý z účastníků obdrží na základě registrace Výzvu k úhradě na zadanou e-mailovou adresu. Po zaplacení uvedené částky bude zaslán daňový doklad (faktura).
Účastnický poplatek uhraďte bankovním převodem, ve výjimečných případech je možné na základě dohody uhradit částku hotově v sídle AiP, není ovšem možné platbu provést hotově nebo kreditní kartou až na místě.
Bankovní spojení:
HVB Bank a.s., Jugoslávská 29, 120 00 Praha 2
č. účtu.: 5127725001
Variabilní symbol = uveden na Výzvě k úhradě
IBAN: CZ7327000000005127725001
SWIFT: BACXCZPP
V případě odřeknutí účasti písemnou formou nejpozději do 4. 1. 2008 bude uhrazená částka vrácena po odečtení 25% stornopoplatku. Po 5. 1. 2008 nelze uplatnit žádost o vrácení zaplacené částky, ale je možné nahlásit jméno náhradníka.
Zaregistrovat se bude možné u registračního pultu v hotelu Diplomat v úterý 5.2. od 8.00 do 17.00, v dalších dnech od 8.00 do 17.00.
Obědy jsou zajišťovány v hotelu Diplomat. Účastníci mají možnost stravovat se i individuálně v hotelových restauracích, případně v restauracích v blízkosti hotelu.
Konference poskytne účastníkům konference bezdrátové připojení k internetu (WiFi). Váš notebook musí být vybaven WiFi kartou.
Šatna bude pro účastníky konference bezplatně fungovat každý den od 8.00 do 18.00.
Ubytování se nabízí v místě konání konference - v hotelu Diplomat, bližší informace zde.